A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти
Ренійської міської ради

Педагогічна майстерня «Рефлексія на уроці: яскраві вправи для підбиття підсумків на уроках технологій та трудового навчання»

Дата: 28.10.2024 17:15
Кількість переглядів: 13

Відповідно до плану роботи КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Ренійської міської ради 24 жовтня 2024 року в онлайн форматі відбулася зустріч професійної спільноти вчителів технологічної освітньої галузі - Педагогічна майстерня «Рефлексія на уроці: яскраві вправи для підбиття підсумків на уроках технологій та трудового навчання»

Відкрила захід ЧОБАНУ Ірина, директор КУ «ЦПРПП» РМР, яка наголосила на тому, що відповідно до нових рекомендації оцінювання учнів 5–9-х класів, затверджених на початку серпня 2024 року Міністерством освіти і науки, учителі мають оцінювати не лише знання учнівства, а і їхні навички, розвиток, уміння, які охоплені в кожній галузі трьома чи чотирма групами результатів. Тому вчителям технологічної освітньої галузі Ренійської громади необхідно чітко дотримуватись алгоритму оцінювання у 2024/2025 навчальному році. Для більш систематизованого процесу оцінювання вчителям було запропоновано до використання «Щоденник спостережень для 5-8 класів. Технології» від видавництва «Ранок».

Далі Ірина Валентинівна зупинилась на питанні щодо рефлексії на уроці, запропонувавши присутнім декілька яскравих вправ для підбиття підсумків на уроках технологій та трудового навчання.

Більш детально розкрила  питання, щодо проведення рефлексії на  уроці, спираючись на власний досвід, учитель технологій та трудового навчання Котловинського ліцею, КИШЛАЛИ Аліса, яка презентувала колегам цікаві вправи для рефлексії на кожному з етапів проєктної діяльності на уроках технологій та трудового навчання.

Підсумком заходу стало обговорення отриманої інформації та визначення щодо:

- Оцінювання. Щоби розпланувати, якими саме завданнями перевірити кожну з груп оцінювання, коли саме ці оцінювання проводити, вчителям треба час, аби розібратися із новими моделями оцінювання. А ще час треба на те, щоб врахувати ці новації в календарно-тематичному плануванні.

- Рефлексії. Це важливий етап уроку, під час якого відбувається самоаналіз роботи, систематизація знань та усвідомлення їхнього значення. Вона дає можливість учням і ученицям глибше осмислити вивчений матеріал, оцінити власні знання та вміння, а також визначити напрямки для подальшого розвитку. 

Фото без опису


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень