Звіт про засідання ППС «АСИСТЕНТИ, ВЧИТЕЛІ, ВИХОВАТЕЛІ ІНКЛЮЗИВНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ»
В рамках проєкту «Інклюзивна освіта: крок за кроком» 11.09.2024 відбулось засідання професійної спільноти педагогів ( асистентів,вчителів, вихователів) класів ЗЗСО/груп ЗДО з інклюзивної формою навчання. Розглядались 2 питання: «Інклюзія- стратегії, завдання, оцінювання» ; «Сенсорна інтеграція».
Мета проєкту:
-покращити рівень підтримки осіб з особливими потребами в умовах дошкільної, початкової, середньої та позашкільної освіти;
-посилити спроможність педагогів, які працюють з дітьми з особливими потребами.
Основною умовою у забезпеченні успішності навчання дитини з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому навчальному закладі є індивідуалізація навчально-виховного процесу. Індивідуальне планування навчально-виховного процесу починається з розроблення індивідуальної програми розвитку (ІПР), яка допомагає педагогічному колективу закладу пристосувати освітнє середовище до потреб дитини та забезпечити доступність загальноосвітньої навчальної програми.
Індивідуальна програма розвитку виконує низку функцій, у тому числі: навчально-методичну, комунікативну, менеджменту, підзвітності, моніторингу, контролю дотримання нормативних вимог та оцінки. Триває підготовчий етап збору інформації.