Звіт про засідання ППС «ПСИХОЛОГИ ТА АСИСТЕНТИ ВЧИТЕЛІВ/ВИХОВАТЕЛІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ»
28.08.2024 відбулось засідання професійної спільноти працівників психологічної служби та асистентів з інклюзивної формою навчання.
Зустріч провела керівник спільноти, психолог КУ «ЦПРПП» РМР Марина ТУЛУШ-БОПРЕ.
Головним пріоритетом діяльності психологічної служби в закладах освіти залишається розв’язання освітніх та виховних завдань, що сприятиме збереженню психологічного здоров’я всіх учасників освітнього процесу.
Були розглянуті 2 питання : 1. Методичні рекомендації «Пріоритетні напрями роботи психологічної служби в системі освіти України у 2024/2025 навчальному році». 2. Роль асистента вихователя/вчителя в групі/класі з інклюзивним навчанням: основні функції і завдання, форми співпраці.
По першому питанню щодо напрямів роботи психологічної служби на наступний навчальний рік виступила лідер спільноти Ірина ТІХНЯ – психолог РЕНІЙСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ №1 РЕНІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Вона акцентувала увагу присутніх на тому, що саме треба додати до плану: робота з дітьми, що мають навчальні втрати та сексуальне виховання. Ірина Валеріївна знов окреслила пріоритетні напрямки в роботі з підлітками, що несуть загрозу життю, а саме – Медіакультура ( поведінка в соцмережах), БУЛІНГ та СУІЦИД. Соціальна ізоляція дітей, зменшення кількості позашкільних закладів освіти в умовах сьогодення – це ще одна причина потрапляння дітей до деструктивних угрупувань.
Друге питання висвітлила психолог КУ «ЦПРПП» РМР Марина Тулуш-Бопре. У наступному навчальному році ми продовжуємо працювати в рамках проєкту «Інклюзивна освіта: крок за кроком». Мета проєкту : покращення умов для дітей з особливими потребами; отримання рівного доступу до якісної освіти та інших послуг в інклюзивному навчальному середовищі. Довгостроковою метою проєкту є успішна участь цих дітей у житті суспільства. Марина Іванівна ознайомила учасників спільноти з роллю асистента вихователя/вчителя в групі/класі з інклюзивним навчанням; основними функціями та формою співпраці.