A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти
Ренійської міської ради

«Досвід роботи викладання української мови, української та зарубіжних літератур у 6-му класі НУШ»

Дата: 07.02.2024 14:04
Кількість переглядів: 78

   06 лютого 2024 року  відбулося засідання професійної спільноти вчителів української мови і літератури, зарубіжної літератури в рамках роботи над темою проєкту «Досвід роботи викладання української мови, української та зарубіжних літератур у 6-му класі НУШ», модераторкою якого була консультант КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Ренійської міської ради Капсамун Тетяна.  

   Серед тем, що розглядалися під час онлайн-зустрічі, була   тема «Особливості складання НМТ - 2024» - виступила Янкулець Валентина, вчителька української мови та літератури Ренійського ліцею №2, яка звернула увагу колег на підготовку та виконання складних завдань учнями під час складання НМТ-2024, підкреслила помилки, які учні допускають найчастіше.

   Ще одна тема, яка розглядалась під час зустрічі - «Інноваційні технології навчання як інструмент формування креативної особистості на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури в 6 класі НУШ» - виступили вчительки української мови та літератури, зарубіжної літератури Лиманського ліцею Топали Мар’яна та Топали Олена.  Педагоги   поділилися досвідом щодо  використання інноваційних технологій на уроках  української мови і літератури, зарубіжних літератур.

   Топали Мар’яна та Топали Олена розповіли присутнім про використання медіаосвіти на уроках словесності, зокрема про  мету й завдання. Наголосили на актуальності проведення уроків української мови і літератури, зарубіжної літератури з використанням елементів медіаосвіти, що сприяють розвитку предметних і ключових компетентностей учнів.   Презентували матеріали зі свого досвіду роботи з нушенятами та надали практичні поради. Ось деякі з них: «Кардмейкінг», «Комікс», «Мотиваційні купони», створення мотиваційних моментів при використанні гри «Станція «ДЧЦМЗ» (Для чого це мені знадобиться), гра «Сторінками прочитаних творів», «Знайди фейк», «Вірю – не вірю», «Розшифрувальники», «Інтерактивні ігри», «Дешифрувальник», «Кроссенс», «Здогадайся», «Кольорова філіжанка», «Позначки», «Відкриття», Ейдос-конспект, Мнемотехніка, «5 пальців для переказу», «Дерево характеру», «Чарівний мішечок», «Кошик морфологічних ознак», «Автобусна зупинка», «Інтерактивні ігри» та багато іншого.

   Учителі-словесники мали можливість ознайомитися із практичними порадами щодо використання медіадидактики в межах навчальних предметів мовно-літературної галузі.

   Адже використання  інновацій під час уроків активізує увагу учнів, створює позитивну атмосферу, сприяє розвитку критичного мислення та емоційного інтелекту. Саме набуття нових навичок та досвіду роботи із  сучасних освітніх трендів, може стати відмінним інструментом для побудови яскравого уроку, який допоможуть досягти успіху.

Фото без опису

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень