A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти
Ренійської міської ради

Про траєкторію професійного розвитку педагогічних працівників закладів позашкільної освіти

Дата: 26.01.2024 15:10
Кількість переглядів: 5

В умовах безперервної післядипломної педагогічної освіти педагог має навчитися самостійно планувати індивідуальну освітню траєкторію з урахуванням як власних професійних потреб,можливостей, індивідуальних особливостей, так і запитів суспільства та освітньої організації.

Про траєкторію професійного розвитку педагогічних працівників закладів позашкільної освіти йшла мова на заході, який було проведено 26 січня 2024 року Центром професійного розвитку педагогічних працівників спільно із закладами позашкільної освіти Ренійської громади.

 Захід відкрила директор Центру, Ірина ЧОБАНУ, наголосивши, що  розвиток навичок, необхідних для життя, педагогіка партнерства та формування індивідуальних освітніх траєкторій, є одним із ключових принципів професійного зростання педагога.

Директор станції юних натуралістів, Євгенія Флоря, розповіла про побудову індивідуальної траєкторії розвитку педагогічного працівника закладу позашкільної освіти та зазначила проблеми, з якими стикаються педагоги на шляху саморозвитку.

Також співдоповідачем заходу виступила керівник хореографічного гуртка центру позашкільної освіти «ПЕРЛИНА», Євгенія Тафта, яка розкрила питання траєкторії професійного розвитку керівника хореографічного гуртка через розвиток творчих здібностей вихованців, навівши приклади з власного досвіду роботи.

Для визначення найголовніших професійних якостей для професійного розвитку педагога на заході було проведено опитування за допомогою онлайн-сервісу Mentimeter. Серед головних якостей були виділені такі як бажання навчатися впродовж життя, впевненість у власних силах, прагнення до саморозвитку, повага до дітей тощо.

Далі Ірина Валентинівна окреслила основні вимоги до створення Портфоліо,  яке є невід’ємною складовою професійного розвитку керівника гуртка.

Закінчився захід побажаннями позашкільникам досягнути вершини професіоналізму, основними чинниками якого виступають творчість, самонавчання, самовдосконалення, самопланування і самоконтроль.

 

 

 



« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень