Про організацію навчання тренерів та підвищення кваліфікації вчителів, які впроваджимуть Державний стандарт базової середньої освіти у закладах загальної середньої освіти Одеської області
З 25 по 28 серпня консультантами КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Ренійської міської ради організовано, та керівниками методичних об'єднаннь проведено методичні об’єднання професійних спільнот вчителів гуманітарних та природничо-математичних дисциплін, початкових класів, практичних психологів, соціальних педагогів та педагогів які працюють в умовах інклюзії закладів загальної середньої освіти Ренійської територіальної громади.
Метою організації та проведення районних методичних об’єднань є формування професійно-педагогічної культури педагогів, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду, впровадження нових педагогічних ідей, технологій.
Під час роботи методичного об’єднання обговорювались питання програмно-методичного забезпечення навчально-виховного процесу в 2022 навчальному році, ведення ділової документації з навчальних дисциплін, ознайомлення зі змістом і вимогами програм. Учителі отримали необхідну інформацію зі свого фаху, мали змогу познайомитись із досвідом своїх колег. Обговорювались такі питання як: результати зовнішнього незалежного оцінювання та про Концепцію "Нова українська школа", про ключеві компетентності які визначені у Державному стандарті базової середньої освіти.
Перехід до Нової української школи – вимога часу, зумовлена необхідністю формувати нове покоління, здатне розбудовувати громадянське суспільство, прищеплювати бажання молоді отримати освіту, яка б відповідала міжнародним стандартам, переходом від знаннєвої парадигми освіти до компетентісної.
Значну увагу приділено методичному забезпеченню підготовки вчителів до роботи з обдарованими дітьми.
Спільними для всіх секцій були також питання:
-аналіз стану викладання навчальних предметів і рівня навчальних досягнень учнів;
-підвищення якості й ефективності уроку на основі впровадження інноваційних технологій, інтерактивних методів навчання;
-диференціація й індивідуалізація навчання в сучасній школі;
-шляхи формування предметних компетентностей учнів.